n voltam a legboldogabb vasrnap este. Nem egszen a maximlis eredmnyekkel hagyjuk a htunk mgtt a Tvol Keletet, de mr nem szmt. Megvolt a sebessgnk, hogy mind a kettt megnyerjk. Ez a legfontosabb tny, ha a szezonzr Brazlira gondolok.
Fuji utn nem sok jra szmtottam, de Sanghajban minden j volt. A remny mg mindig megvan. J, hogy gy megynk az utols versenyre, hogy mg mindig harcban llunk a bajnoki cmrt.
Nyilvnvalan mg jobb lett volna, ha Alonso sem szerez annyi pontot Knban. De mindenekeltt a legfontosabb eredmny az volt, hogy Hamilton elszr esett ki az idny folyamn.
A msodik, nrburgringi kiessem ta nincs a keznkben a bajnoki cm. Az egyetlen mdja az utols nagydj megkzeltsnek, hogy megbizonyosodjunk afell, hogy kpesek vagyunk a legjobbat nyjtani. Meg kell lennie a sebessgnek, hogy az els s a msodik helyen vgezznk Interlagosban.
Ha sikerl elrnnk azt, ami nyilvnvalan meglesz, mg az is fontos, hogy a msik kt pilta hogy fog teljesteni a versenyen. Minden amit tehetnk, hogy megprbljuk megnyerni a versenyt. Az, hogy ki nyeri a bajnoksgot, a McLarenektl fgg.
Sanghajban mr a pnteki szabadedzs els krtl kezdve magabiztos voltam. Vgig tudtuk, hogy nagyon ers autnk van, az idjrstl fggetlenl.
A nap vgn a helyes egyensly megtallsa volt a problma. Az idjrs elrejelzre hallgattunk, s egyetrtsben cselekedtnk. Tudtuk, hogy trelmesnek kell lennnk a verseny elejn, mert gy lltottuk be az autt, hogy azutn tudjunk tmadni, miutn a plya elkezd szradni.
Elvesztettk a polet, habr nagyon j Q3-as krt mentem. Hamiltonnak kevesebb zemanyaga volt, s gy lehetetlen volt legyzni t. A rajt utn akadt egy kis nehzsgnk. Az aut alulkormnyzott volt, s nem minden kanyarban fordult el megfelelen az aut. Ez egy kis idbe kerlt, de vgl jobb s jobb lett, s elkezdtk ldzni Hamiltont.
A srga zszlk miatt azonban vrnom kellett. Majdnem minden kanyarban el kellett emelnem a lbam. Mr mgtte voltam, de szinte vissza kellett tolatnom. Nem nyomhattam tl ersen, nehogy mindent tnkretegyek.
Azutn a zszlk eltntek. Hamilton egy kicsit szlesebben ment, s mris mi voltunk ell.
Nyilvnvalan nem sok mindenen vltoztatott, de j rzs volt megelzni. Azutn mr csak a sajt versenynkre koncentrltunk, s arra, hogy psgben hazavigyk a kocsit.
Megkrdeztek, hogy ez volt-e a legdesebb Ferraris gyzelmem. Ez volt az els gyzelmem vizes plyn a Ferrarival, nehz volt, de nagyon j rzs. De mg jobb lett volna, ha nem lett volna Fujiban az a kerkcsers szably.
Most mr ismt harcban llunk.
Mr egyszer harcolhattam a cmrt az utols futamon. Akkor Michael 9 ponttal vezetett. Most Hamilton az, aki 7-tel, s Alonso az, aki 3-mal van elttem. s most sem knnyebb a dolgom. De sosem tudhatod, hogy mi trtnhet a verseny sorn. Michael csak 1 pontot szerzett 2003-ban. Csak remlhetem, hogy Lewis sem fog tbbet szerezni, mint akkor. Fernandoval tbb lehetsgem van.
A Ferrari megnyerte a 200. nagydjt. n csak egy kicsi rsz vagyok ebben a nagyszer trtnetben, de nagyon bszke vagyok arra, hogy a tagja lehetnek ennek a legends csapatnak. A 200 gyzelem bizonytja, hogy a Ferrari mindig visszavg. J neknk.
|