*Friss Hírek : A csorba kiküszöbölésének útjára lépett a Ferrari |
A csorba kiküszöbölésének útjára lépett a Ferrari
2008.03.21. 12:32
A Ferrari megnyerte ugyan az első szabadedzést, de Kimi Räikkönen egy alkalommal megállt a pályán, amivel bizonyára a szívbajt hozta a vörösök szimpatizánsaira. A rajongók utólag megnyugodhattak, nem az ausztrál vesszőfutás újabb felvonását látták, mindössze az üzemanyag fogyott ki az autóból.
A Ferrarira a melbourne-i fiaskó után nem kis teher nehezedik, és az olaszok visszavágásra készülnek Malajziában. A gárda egyelőre jó úton jár tervének megvalósítása felé, hiszen az első edzésen kettős Ferrari-siker született, délután (magyar idő szerint kora reggel) pedig csak Lewis Hamilton tudta megelőzni a vörösöket.
Felipe Massa (1. és 2. helyezés):
"Nagyon elégedett vagyok mindkét edzéssel. Az autó gyors és mindkét gumitípuson egyenletesen teljesít. Nagy kár, hogy a 2. tréningen a puhább abroncsokból nem tudtam kihozni a maximumot, ugyanis beszorultam Hamilton mögé, aki kicsit lassabb volt. Jó irányba haladunk!"
Kimi Räikkönen (2. és 3. helyezés):
"Délelőtt egy kommunikációs hiba miatt sok időt vesztettünk, de a 2. edzésen behoztuk a lemaradást. Az autó jónak tűnik, elégedett vagyok az elvégzett munkával. Főként a keményebb összetételű gumikat használtam, de szerintem a lágyabbakon is versenyképesek vagyunk. Ilyenkor mindig nehéz megmondani, hogy hol is állunk a konkurenciához képest, de véleményem szerint bizakodva várhatjuk a folytatást."
Stefano Domenicali (csapatfőnök):
"Remekül kezdtük a hétvégét. Kimi és Felipe is elégedett volt az autójával, a hosszú etapokon és a gyors körökön egyaránt. Abból, amit eddig láttunk, leszögezhető, hogy versenyképesek leszünk az időmérőn és a futamon is."
Luca Baldisserri (fő stratéga):
"Délelőtt egy kis kommunikációs félreértés alakult ki a boksz és a kinti irányítás közt, így fordulhatott elő, hogy Kimi a pályán maradt üzemanyag nélkül. Délután viszont már technikai probléma nélkül dolgozhattunk. Most elsősorban a kvalifikációra kell koncentrálnunk, mert tudjuk, hogy itt milyen fontos a minél jobb rajtpozíció."
|